Ordinary workingday

Kategori: Allmänt

Dagens jobbdag har varit lite smått händelserik, dagens höjdpunkter :

 Jag såg hunken från skolan som jag brukar spana på i smyg, Charlotte du vet vem;) Han kom till och med och frågade mig om en produkt, men chansen rök när jag såg att han var där med en tjej, fan då! Dags för nytt span!?

Sedan lyckades jag sälja en rosa torkskrapa till en kille! Han hade svårt att motstå när jag la på min charm måste jag säga! Han gjorde ett mycket bra val. Och varje gång han använder den kommer han tänka på mig:) hahaha

Nu ska jag bara varva ner lite och sedan byta om för att ta mig till stan och antagligen leva farligt! Men först, mer vin!


Ska fixa till mig lite nu och sedan ut och slira! Hoppas på att träffa fantomen ikväll som kan ta mig med storm!
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: