Ny kamera!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag köpt en ny digital kamera. Det har varit några jobbiga månader sedan min förra helt plötsligt valde att lägga av?!
Eftersom man luras av reklam ( bevisat) och gör som alla andra åkte jag till nyöppningen av Elgiganten och köpte den=) Och självklart blev det en rosa Och dessutom matchande fodral. ME LIKE! En kö för att komma in i butiken ca 20 min, kassakö ca 30 min, hoppas verkligen det var värt det.  Men den är så söt!

 

 

 



Snart kommer Malin hit på lite fredgasmys! Antingen tar hon med sig en flaska vin eller inte, återstår att se! Men det kommer bli lungt, har samling 06.30 utanför JG hallen imorgon, The BIG day! Tävling i Hedemora! Tror jag har allt under kontrol bara ca 48 papper att fylla i..

Först blir det dejt vid coop;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: