Lovley Friday!

Kategori: Allmänt

Ledsen för min dåliga update men jag råkade tydligen krascha datan härom dagen. Vet inte riktigt vad som hände men den kollapsade helt enkelt. Som tur är har man kontakter som ska komma och hjälpa mig redan ikväll=) Känns väldigt skönt med tanke på att den datorn jag sitter vid nu skulle man kunna tro är från 1800-talet, det går inte speciellt snabbt!

Fick ett rikitgt trevlig samtal nyligen, nämligen från Emma som ringde från Sydkorea:), I'm so happy! Var riktigt kul att snacka lite, dock blev det inte så länge men vi skulle höras om nån dag igen. Massa planering nu inför resan! Magda och Michis hänger ju på oss från Peking!
Fick även höra att jag tydligen har en beundrare därborta som hittat mig bland Emmas bilder på Fejjan, Kanske ska gå in på Fb och kolla om han kan vara nått potential, vem vet? haha



I miss you sweethart!





Kommentarer

  • Ems säger:

    Miss you too my love!

    2009-10-12 | 08:57:32

Kommentera inlägget här: