i-landsproblem

Kategori: Allmänt

Nu håller jag på att bli riktigt galen, båda mina datorer är paj. Visst den ena var bara en tidsfråga men jag blir galen. Det är skrämande hur beroende man verkligen är av en dator.
Jag har egentligen inte råd men måste köpa en laptop, hade tänkt mig en lite dyrare variant, men det får väll bli en liten billig med tanke på ekonomin just nu. Drömmen skulle vara en Mac, de råkar ju inte ut för lika mycket virus heller. Känns som att jag är virus magnet just nu!

Det snöade imorse när jag skulle till tåget, tokigt. Men snälla inte än, vill ha höst lite till!! Det värsta med kylan är att det drar till sig äckel lukt på alla pendeltåg. Bland det äckligaste jag vet är när folk sätter sig brevid en som  nyligen rökt, det stinker i hela vagnen och man känner hur lukten fräter sig in i huden och man själv luktar lika illa, snälla sl kan ni införa egna vagnar till rökare på vintern jag vill inte lukta illa bara för att dem har snuskiga vanor!

Nu måste jag röra mig, mot tåget och snusk odörer!
Have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: