Finansiering - don't ask!

Kategori: Allmänt

Har idag gjort en vetenskaplig analys av mig själv, jag är inte matematiskt lagd, jag tycker inte siffror är roligt och jag kommer aldrig bli något finans-snille! Ni som tycker tvärtom, Jättekul, vi behöver er också!
Nej, nu ska jag lämna den idiotiska tentan bakom mig, för ett tag ialf.. vi lär ju ses i december igen om inte annat, vilket jag inte ser fram emot!

Däremot har jag lyckats vara ett snille på annan front, fixade till lite med mitt trådlösa nätverk och nu funkar det plötsligt igen! Lite skumt det där, hoppas det hålller i sig nu bara:) Inge roligt att behöva sitta med sladd:P




Kommentarer

  • Missie- The One säger:

    Heej! Kollar in din blogg och önskar dig en trevlig torsdag! :D



    (Lägg gärna till min blogg på bloglovin om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

    2009-10-29 | 16:01:56
    Bloggadress: http://matildaabergs.blogg.se/
  • Johan - döv och bög säger:

    sv; ja. men synd att vi bor i snälla sverige :(

    jag tkr att de ska få minst 10 år. eller livstid (de ska sitta till den dag de dör)

    2009-10-29 | 18:05:39
    Bloggadress: http://mercid.se
  • rasha säger:

    åh gud vad roligt det låter. jag älskar verklgien att resa och jag hade gjort det jämt om jag bara hade någon som ville följa med hahaha, alla säger att de inte har råd :P



    jag har planer på att åka till marocko i vår och surfa.

    senast jag var borta var januari och det var först colombia och sen new york :) rekommenderar jag starkt!!!! såå kul



    2009-10-29 | 19:44:51
    Bloggadress: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: