konstigt?

Kategori: Allmänt

Jag har märkt att jag är en riktigt sån där ljuskänslig jävel, typsikt! Mår som en riktig zombie, sover 8 timmar varje natt men ändå?

Måste bara berätta att jag hade en riktigt underlig dröm inatt. Jag var hemma hos några killkompisar till mig, de bor inte ihop men i drömmen gjorde dem det. I drömmen blev jag tydligen skitnödig?! Och skulle skita, det sjuka var att jag inte gjorde som man brukar göra utan tydligen hamnade skiten av en märklig anledning i en kökslåda? Ingen av grabbarna var hemma så jag skulle ta bort det, och nu ni.. Jag tog bort det med händerna, precis när jag tar tag i skiten kommer en av grabbrana hem, kommer in köket säger hej och börjar laga mat..snacka om dålig timeing... sedan kommer de hem en efter en. Varav en av dem ska bjuda ut mig på dejt och har klätt upp sig riktigt ordentligt, Han är så taggad att han får en annan av grabbarna att nästan börja grina för att denne tror att han ska förlora sin bästa vän.. Det blir tumultigt och fler gräl bryter ut, de får även besök av andra vänner och i allt detta sitter jag med handen i en kökslåda och håller i min egen skit och ingen frågar ens vad jag håller på med?! Som tur var ringde klockan då? Vafan har man för drömmar egentligen?

DRÖMLÄGE

Kommentarer

  • Jessica säger:

    omg.. jag hade också en typ sån dröm.. eller aa det var en skitdröm iaf.. jag hade gjort nr 2 åsså skulle jag spola men ju mer jag spolade ju mer svämmade allt över.. jag undrar om det finns nån koppling mellan våra skit-drömmar :P

    2009-11-12 | 18:51:55
    Bloggadress: http://jesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här: