dans reminder

Kategori: Allmänt

Ögonen hänger tyngre än nånsin, jag kommer att ramla ihop vilken sekund som helst. Dansen tog död på mig.. Säger det igen, vi gör coolaste koreografin! Ni måste komma på föreställningen i vår!

Innan jag glömmer bort, så ska jag skriva ned det jag behöver öva på, eller ha i tanke till nästa gång, till dansen då alltså. Ska köpa en liten anteckningsbok där jag ska skriva ner allt efter klass som lärarna säger till mig. Man glömmer så lätt.. Men innan jag hunnit införskaffa den kommer här saker att tänka på efter dagens klass:

ner med axlarna och ut med bröst och haka.
Släpp ut armen senare i piké.
kicka lägre i jeté
mer pang i kickarna
öva koreografin (läxa)

Och med dessa ord stänger jag fabriken för idag och säger godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: