Torsdag..

Kategori: Allmänt

  • Organisations tenta 14.00
  • Dans - tid beror på när jag kommer loss från tentan
  • 6 dagar kvar till a1 reunion
  • 7 dagar kvar till Sydkorea!

Måste bara säga att jag hade sjukt rolig dröm inatt att jag var på en föreläsning i gymnasiet,  alla teknikare och naturare samlade. Då, mitt under föreläsningen börjar läraren kissa på sig..Och ingen säger nått utan låter hans byxa bli blötare och blötare.
Undra vart dessa drömmar kommer ifrån? Måste nästan vara artikeln om sängvätare som jag läste igår.

Om ni föreseten Googlar på " kissar på sig" så är det sjukt mycket människor som har det problemet, trodde inte det men tydligen.

Här har vi exempel på två stycken, sångerskan Fergie och en Fransk gymnast. Vet inte hur jag kom in på detta men det var rätt kul faktiskt.  Nu måste det pluggas lite!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: