shame on me!

Kategori: Allmänt

Fy Josefin, idag är jag inte alls duktig. Har tenta om några timmar och hur mycket tror ni att jag har pluggat, just det NADA! Panik.. men jag är ledsen folket men jag är så stressad.. Imorgon är min enda och sista lediga dag innan jag åker. Då ska allt vara klart, packning, julklappar, vaccinationer. Rubbet!

Jag har lagt fram det mesta jag ska packa ner det svåra är bara hur jag ska packa, de tunna kläderna längst ner och varmare längre upp. Men väskan har jätte många fack och jag vet inte hur jag ska packa detta smart?

Vill få så mycket plats och lite vikt som möjligt. Detta är ett helt dagsprojekt! Nu ska jag röra mig till skolan om 20 min, tur att tågresan tar 45 min så jag kan plugga lite på tåget, det får bli min räddning!

Ikväll blir det sista träningen med dansbarnen och sista yogan för detta år!

Ha det bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: