over and out!

Kategori: Allmänt

Nu är jag helt slut, vilken intensiv dag! Tentan gick bättre än föräntat, alltså bara halvt åt helvette! Kunde mer än förväntat men jag ska ha tur om jag klarar mig.
Uppvisningen med dansbarnen gick väldigt bra:) De har nog aldrig dansat så bra i takt och så synkat som när föräldrarna kollade på. Kanske ska bjuda in föräldrarna varje gång!?

Imorgon har jag en heldel fixa saker, frågan är bara om jag hinner allt!

Måsten:
skype date med Ems 9.00
PACKA!!!
Sista vaccinsprutan
Förbi Linnda och säga hejdå!
Köpa Julklappar
sista dansen
Ge Eva/Tore bilder

Bra om jag hinner:
Förbi Ikea och säga hejdå samt köpa lite saker
vaxa benen
städa

Ne, nu stängde sig huvet.
Måste vara på hugget imorrn!

Godnatt!


Kommentarer

  • Malin säger:

    <3

    2009-12-08 | 09:10:02
    Bloggadress: http://malincaroline.blogg.se/
  • walter säger:

    Men hallå! Vad gör du på andra sidan? Är det inte kallt? Helt plötsligt bara sådär, märkligt. Har du träffat stora kärleken tro, och att det är han som fått dig på fall och resande fot. Skjut skarpt från höften, jag är nyfiken!

    2009-12-13 | 11:59:06
    Bloggadress: http://www.walterego.se

Kommentera inlägget här: