Lost in Suwon

Kategori: Asien 09/10

Antligen har jag hittat varat hotell efter att i 1 timme letat runt. For er som inte vet ser allt likadant ut har och det ar enormt stort och ingen kan engelska eller vet vart nanting ligger..

Emma var tvungen att plugga lite ikvall sa jag har hangt runt inne i Seoul med Emmas kamrat Petter. Jag lyckades kopa ett par handskar, en skjorta, 3 st koftor och allt slutade omkring 300- 400 kr. Det kallar jag kap! Vi var fullt upp i var shopping nar vi insag att klockan borjade narma sig 23.00 och alla bussar och tunnelbana slutar att ga. Har har galleriorna oppet till 05.00 sa det ar latt att glomma bort tiden!

Tyvarr har jag inte hittat nagra lila converse annu, men funderar pa ett par gra eller vinroda. Hoppas pa att hitta lila i Beijing=)

Om ni vill se bilder sa ga in pa emmas facebook, hon har lagt upp lite sen helgen!


Shopping varuhusen.... It was great!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: