Julafton i peking

Kategori: Asien 09/10

GOD JUL!

Just nu ska ni där hemma sätta er till bords och äta massa god julmat, själv ska jag gå och lägga mig, klockan är starx 24.00 här och vi ska upp 04.10 och åka till hongkong! Kommer bli grymt, det bästa är att slippa kylan. Äntligen lite värme!

Igår var vi på Ikea här  i Peking och åt oss mätta på en massa kötbullar, köpte glögg, pepparklakor och aladdin ask!:)
Idag har vi vandrat på den kinesiska muren, riktigt coot. Den är rätt mäktig, sedan har vi haft en grymt god kinesisk middag och sedan bjudt hostelet på pepparkakor och glögg. En annorlunda men rolig julafton.

Skickade igår hem 2 kartonger med shopping som borde komma hem nästa vecka:) 3 jackor, 4 par skor (converse) och massa annat.

Ni som ska till mp ikväll, rock on! Wish I were there. Or not!
ha en toppen jul allihoppa och ät för mig också!

Tack för alla komentarer, jag blir jätte glad att läsa dem och se att ni tänker på oss!

Kommentarer

  • Ingegerd Adler säger:

    Hej Josse!

    Jätteroligt att prata med dig igår! Hoppas att resan till Hongkong gick bra! Tack för alla fina julklappar och du må tro att Helena och jag skrattade hjärtligt när vi läste brevet!

    Kram och puss från Mamsen

    2009-12-25 | 18:52:36

Kommentera inlägget här: