Dagen efter kvällen före!

Kategori: Allmänt

Fy helsike vilken kväll det var igår..Bakisbarometern idag är maxad, inte kunnat ta mig upp från sängen fram till nu. Vill inte tänka på hur min tenta kommer gå imorgon eftersom jag inte är särskilt stabil till att plugga.

Vad hände igår egentligen?
Förfesten va rätt lung, sedan mot Mp och längsta kön bort till taxistationen, som tur är har man vänner långt fram i ledet som man lyckas ta sig in med:) Där inne rådde partysämmning på högsta nivå och det var många kära ansikten på plats..
Kate Ryan kom redan vid 24.00, körde 3 låtar och sedan drog, det var kul.. såg inte så mycket av henne förutom nån blond pagé men stämningen var skön och det var ju den man gick dit för!

Efter det blev det bara mer och mer party!.. Hade hur kul som helst=) Och det va kul att få se Lollos lägenhet=) Hann jag se den innan jag drar också!

Jag har en del bilder från igår, fast alla är tagna under samma tillfälle under kvällen. The moment då Kate Ryan stod på scen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: